DOKÁŽEME TO, CO JINÍ NE! VOLEJTE 603 903 888

Mycí rampa JW Express WW 401 M/F

Kód: 148
Na dotaz
1 Kč
Na dotaz

JW Express WW 401 je automatická průjezdná roštová myčka se sedimentační nádrží umístěnou na zemi. Součástí myčky jsou i klínové najížděcí rampy pro najetí a sjezd vozů z myčky. Spláchnuté nečistoty z kol propadávají roštem, odkud jsou přečerpávány do železné sedimentační nádrže umístěné vedle myčky, zpravidla vpravo po směru jízdy. Nečistoty se usazují v nádrži, v níž je umístěn hřeblový dopravník nečistot, který je odvádí do připraveného kontejneru. Díky množství vody a dopravníku zůstává voda v nádrži čistější po delší dobu. Její čištění navíc podporuje dávkovací čerpadlo vločkovače. Voda v zařízení cirkuluje a je doplňována automaticky přes plovák. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Hlavní výhody mycí rampy
  • Žádná nebo minimální stavební příprava.
  • Snadný přesun zařízení mezi stavbami.
  • Automatické zapínání a vypínání ostřiku.
  • Rychlá elektroinstalace pouze do zásuvky /"pětikolíkem"/ (typ 401 s jedním čerpadlem).
  • Rychlá instalace propojovacích hadic pomocí rychlospojek.
  • Automatické vynášení nečistot z 5m dlouhé (7m3 vody)  usazovací nádrže pomocí dopravníku.
  • Celková doba instalace 4-6 hod. 
  • Délka roštu je 4 metry
  • Voda v myčce cirkuluje
Charakteristika mycí rampy:

JW Express WW 401 je automatická průjezdná roštová myčka se sedimentační nádrží umístěnou na zemi. Součástí myčky jsou i klínové najížděcí rampy pro najetí a sjezd vozů z myčky. Spláchnuté nečistoty z kol propadávají roštem, odkud jsou přečerpávány do železné sedimentační nádrže umístěné vedle myčky, zpravidla vpravo po směru jízdy. Nečistoty se usazují v nádrži, v níž je umístěn hřeblový dopravník nečistot, který je odvádí do připraveného kontejneru. Díky množství vody a dopravníku zůstává voda v nádrži čistější po delší dobu. Její čištění navíc podporuje dávkovací čerpadlo vločkovače. Voda v zařízení cirkuluje a je doplňována automaticky přes plovák. 

Způsob fungování zařízení:
Po nájezdu na rošt sepne vstupní optické čidlo čerpadla. Po dobu průjezdu vozidla myčkou, dochází k mytí pneumatik vozidla a zároveň k vynášení nečistot z nádrže dopravníkem. Na výjezdu výstupní čidlo zaznamená průjezd vozidla a po nastavené době doběhu vypne automaticky čerpadla a později i dopravník. Funkce čidel (vstupní/výstupní) lze otočit a umožnit tak průjezd oběma směry. Na pneumatiky je ze stran a z roštu směřováno velké množství trysek, jimiž proudí obrovské množství vody, 2.500 litrů vody za minutu 

Pro urychlení sedimentace v případě velkého provozu doporučujeme použití flokulantu (vločkovače), který zabezpečí rychlé usazení kalů v nádrži. Flokulant lze dodávat manuálně nebo za pomoci dávkovacího čerpadla.

Mycí rampu lze na žádost zákazníka osadit i zkrápěcím rámem.

Mycí rampu doporučujeme pro:

Mírné až střední znečistění a provoz +/- 80 vozidel za 8 hod..

Kapacita myčky:

Rychlost projetí myčkou a kvalitu očištění kol si určuje řidič sám (nebo obsluha mycí rampy).

Příklady využití myčky:

Výjezdy po zpevněných komunikacích, kde mají vozy možnost vyklepat ucpané dvoumontáže. Nedoporučujeme proto pro silné znečištění např. 20cm ucpané dvoumontáže jílovitou zeminou. Nejlépe funguje na jemné a řídké bláto a prach. 

Způsob instalace mycí rampy:

V případě varianty JW Expres WW 401M se rošt myčky i nádrž se usazuje na zpevněný terén. Součástí myčky jsou i klínové najížděcí rampy pro najetí a sjezd vozů z myčky. Doba montáže myčky je asi 4-6 hodiny.

Varianta JW Expres WW 401F nabízí zjednodušení nájezdu vozidel na rošt nebo umožnění průjezdu tahačům s vlekem. Nájezdové klíny jsou odebrány a rošt usazen 0,5m do země. Sedimentační nádrž zůstává na povrchu.

Technické parametry myčky:
Vnější rozměr (m):

12 m (d) x 7 m (š) x 2,5 m (v) s nájezdy a výjezdy, vč. dopravníku

Přepravní šířka: 3,0m (převoz na 12m „platu“ bez bočnic)

Celková hmotnost: cca 8.000 kg s nájezdy a výjezdy
cca 6 000 kg samotná roštová část
Přípustné zatížení: nosnost 15 tun na nápravu
max. rozchod kol 2,9 m
max. šířka podvozku 3,0 m
Objem vody v nádrži: cca 15 m3
Připojení vody: 3/4“- 1,5“ hadice s kohoutem. Doporučujeme osadit i odbočkou („T“ kusem) pro hadici s uzávěrem pro případné ruční dočištění jiných částí vozidla
Mycí systém: ponorné čerpadlo IIT -Flygt
příkon: 6,5 kW
množství vody: 2.500 l/min při 1,8 bar
Počet trysek: 104
Příkon: 380 V/ 50 Hz, cca 9 kW, přívod elektrické energie kabelem 5x10mm2 (odběr 40A) + uzemnění

 

Požadavky pro staveniště:

Nejlépe zpevněná komunikace, přívod vody a elektrické energie. Myčku lze použít i na finální povrchy vozovek. Doporučujeme ponechat dostatečně dlouhé nájezdové a odjezdové plochy k narovnání vozů. Výjezd z myčky by měl být už na čistou komunikaci.

Ukládání kalů:

Usazené kaly v sedimentační nádrži jsou automaticky dopravovány do připraveného kontejneru. V případě většího provozu doporučujeme přidávat větší množství flokulantu zrychlující usazování nečistot. V průběhu několika týdnů požívání myčky může být nutné myčku vypustit a vyčistit pomocí fekálního vozu.

Ekologie:

Princip čištění spočívá v nízkém tlaku a v obrovském množství vody. Proudy vody jsou směřovány na pneumatiky, čímž nedochází ke splachování olejových nečistot z podvozku a motoru (ty by tam stejně neměly být). Obecně lze říci, že odpadní kaly se skládají pouze ze zeminy na staveništi. V případě nadstandardně vysokých požadavků ze strany Životního prostředí lze provést posouzení odpadu v akreditované laboratoři. Toto je nutné provádět přímo ze vzorků kalů.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení