DOKÁŽEME TO, CO JINÍ NE! VOLEJTE 603 903 888

Blog

Zajištění bezpečné instalace panelů speciálními vakuovými zvedáky

Instalace obkladových panelů je často nezbytnou součástí mnoha stavebních projektů, která vyžaduje přesnost a bezpečnost. Zajištění bezpečného zvedání obkladů je nezbytné pro ochranu pracovníků i majetku před možnými riziky. Nedostatečně zabezpečené uchycení při zvedání obkladů může zvýšit pravděpodobnost pádu břemene z výšky, což může způsobit zranění a zničení majetku. Níže se budeme zabývat tím, jaká řešení pro zvedání a instalaci obkladů byste měli zvážit, abyste zvýšili efektivitu a bezpečnost svých zdvihacích projektů.

Vakuová přísavka CL-W na sendvičové panely

Vakuová přísavka CL-W s dvojitým vakuovým okruhem je specifický model pro instalaci izolačních stěnových panelů (např. pro pokládku fasádních panelů, montáž chladírenských místností nebo také skleněných tabulí). Je to kompaktní a snadno použitelné zařízení s nosností 375 kg. Úroveň podtlaku je neustále monitorována řídicí jednotkou, která při každém spuštění provádí autodiagnostiku. Vakuová přísavka CL-W je napájena dobíjecími bateriemi, které lze v případě potřeby snadno vyjmout a vyměnit.

Uchopení a uvolnění nákladu se ovládá praktickým dálkovým ovládáním. Systém otáčení a naklápění o 90°, nezbytný při montáži stěnových panelů, usnadňuje jejich instalaci. Vakuový zvedák CL-W je vybaven jednou přísavkou 500 x 1000 mm, vnitřně rozdělenou do čtyř oblastí, aby byl zaručen dvojitý vakuový okruh. Tento model CL-W je také vybaven odnímatelným závěsem pro snížení výšky pod hákem a usnadnění práce i v situacích s nízkým stropem.

Vakuová přísavka CL1-6 pro instalaci stěnových a střešních panelů

Přísavka pro sendvičové panely CL1-6 je specifická přísavka pro instalaci izolačních stěnových nebo střešních panelů až do hmotnosti 400 kg. Zvláštností CL1-6 je možnost různých konfigurací. Ve skutečnosti je možné se stejnou přísavkou pokládat jak střešní, tak stěnové panely, a to jak svisle, tak vodorovně. Má 6 speciálních přísavných desek, umožňujících zvedat ploché,  mikrožebrované nebo vlnité panely. CL1-6 je napájena dobíjecími bateriemi, které lze v případě potřeby snadno vyjmout a vyměnit. 

Uchopení a uvolnění břemene je řízeno dvojitým ovládacím ventilem umístěným na rukojeti zvedáku.  Naklápěcí mechanismus umožňuje zcela bezpečně pohybovat panely z horizontální do vertikální polohy a naopak. Dále je díky praktickému držáku usnadněno naklápění sacího zvedáku z horizontální do vertikální polohy. Konstrukce vakuového zvedáku je modulární, aby vyhovovala krátkým i delším sendvičovým panelům. Přísavka může být prodloužena přidáním nástavců, které se díky rychlospojkám rychle přichytí ke konstrukci.

Díky dvojitému vakuovému okruhu lze model  CL1-6 používat na stavbách v maximální bezpečnosti a plně v souladu s normou EN13155. Podtlaková řídicí jednotka navíc neustále monitoruje úroveň podtlaku v okruhu a upozorňuje obsluhu na případné nebezpečí pomocí audiovizuálního alarmu. Při každém zapnutí provede řídicí jednotka vlastní diagnostiku, aby se ujistila, že všechny komponenty fungují správně.

Závěrem lze říci, že bezpečná instalace obkladových panelů má zásadní význam pro bezpečnost pracovníků a ochranu majetku na staveništích. Speciální vakuové zvedáky obkladových panelů společnosti KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o. nabízí inovativní řešení přizpůsobená různorodým potřebám stavebních projektů. Naše obkladové zvedáky se zaměřují na bezpečnost, efektivitu a všestrannost a zajišťují bezproblémový proces montáže, přičemž na každém kroku chrání lidi i okolí.

 

 

 

EFFER 2255 coming soon to KMB - Director Jiří Šubrt visited Zinc Nutzfahrzeuge

 EFFER 2255 coming soon to KMB - Director Jiří Šubrt visited Zinc Nutzfahrzeuge

This week the director of KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o. Jiří Šubrt met with the director of ZINC Nutzfahrzeuge, Andreas Zinc. At ZINC, they are currently finishing the installation of an EFFER 2255 hydraulic arm on a five-axle VOLVO truck with an exclusive special finish focused on large-format glazing in the smallest detail.

ZINC was founded on 24 July 1903, when Alois Zink registered the trade "blacksmithing and vehicle construction" with the Landsberg trade office. Today the company is run by the 4th generation, Susanne and Andreas Zink. KMB's managing director, Jiří Šubrt, first met Andreas Zink in 2023. Jiri decided to fulfil his dream - to buy a truck with a hydraulic arm. He started by choosing the right hydraulic arm, and working towards the biggest one possible, he chose the Palfinger 22002. Long negotiations with Palfinger eventually ended in a dead end, so Jiří took a different route and contacted the Italian company HIAB/EFFER. During a visit to their Italian manufacturing plant, he chose the EFFER 2255 hydraulic arm. This choice marked a significant milestone as the Effer 2255 will be the largest hydraulic crane of its kind in the Czech Republic and boasts remarkable capabilities. The EFFER 2255 hydraulic arm model is EFFER's new flagship crane, designed to deliver unparalleled performance and get where others have to stop. In fact, thanks to KJ's technology solution, the hydraulic arm can be reconfigured from 8s to 10s for a vertical reach of nearly 35 meters vertically. In its maximum configuration (8s+KJ2s+Jib L6s), the 2255 crane reaches a height of 55 metres, guaranteeing exceptional performance. Jiří made the selection but has not yet purchased the hydraulic crane, everything was still in the planning stage.

The next task was to find a suitable truck and a company that assembles hydraulic loading cranes on trucks. Two companies, both based in Germany, made an offer to Jiri. ZINC emerged victorious from the duel, both because of the professionalism, solidity, and quality of the work, and because of the professionalism, solidity and personal qualities of the company's owner, Andreas Zink. Another plus, we can also call it luck, was the fact that when Jiří first arrived at Zinc, there was a new Volvo truck standing on the company premises. Later, during a meeting, it turned out that it was "free" and that Jiří could have it right away. The standard waiting time for such a truck is over 1 year. Jiří told Andreas that he had looked out for the EFFER 2255 when he visited the Italian HIAB/EFFER plant, that he had seen it standing there in their factory compound and Andreas said "Well, that's my "hand", I'm waiting for its delivery, it will be here within a week". For the record, the standard delivery time for this hydraulic arm is 24 months.

So Jiří, who thought he would have the truck with the hydraulic crane in two years at the earliest, plus he was counting on the assembly time, which could be another six months, was faced with a situation where he could have both the truck and the arm literally right away. It's nice when your dream can come true almost immediately, but Jiří had planned to make this investment, which amounts to around 1 million euros, several years down the line.  Now he was faced with a dilemma. Can we do it financially? Can we prepare for the expansion of our customer base? Are we ready for it? YES, WE ARE AND WE CAN HANDLE IT. Jiří later recalled the early days of his negotiations with Andreas and said, "He (Andreas) was the only one who asked me WHY I WANTED THIS MACHINE, WHAT I WAS GOING TO DO WITH IT." And that was crucial. Jiří then introduced our business to Andreas, that we specialise in large format glazing in addition to lifting work of all kinds. And Andreas showed him drawings and photos and said, "Look at this truck with the hydraulic arm. We spent three months with the owner, my friend Thomas, working on the details and equipment of the car and he's doing the same job you are." And that was it. Why invent what's already been invented? Jirka says, that's what I want, copy-paste, please. DEAL DONE.

 

Jiri and Andreas "hit it off", they have a lot of similar qualities, they've each been running their businesses for a couple of decades, they're both very hardworking, you can see the results behind them, and they're also incredibly humble.

Last week, Jiří visited Andreas Zinc in Landsberg am Lech, where ZINC company is based, to see the work in progress. For it's not just about fitting a hydraulic load crane to a truck. First, the truck frame had to be completely "stripped". This was followed by special, very strong, reinforcement of the truck frame; a front support foot was attached to the front of the cab and two cylinders were welded in, which rest in an extremely strong shell to prevent them from bending or otherwise being damaged when the hydraulic arm is working over the cab and the pressure exerted on the front of the truck is high.  The visit also included the creation of a drawing and subsequent manufacture of the adaptors that will be fitted to the last part of the fly jib. Different types of vacuum lifters will then be attached to the different types of adapters as the orders are placed, with a load capacity of 4 200 kg using the last part of the fly jib. 

It is more than clear that Zinc's employees are consummate professionals equipped with great technology and techniques. Andreas Zinc carries out the installation of Italian Hiab and Effer hydraulic cranes on trucks, starting from 30 Tm size. The Effer hydraulic crane promises safety, economy, and reliable performance. Industry-leading technology drives its outstanding performance and efficiency. First-class safety features ensure operator safety and control and minimize risk to individuals or the environment. State-of-the-art design and manufacturing are backed by Hiab's/Effer´s service and maintenance contracts that guarantee a long lifetime investment. These hydraulic arms are easy to mount on vehicles, meaning fewer certifications and better city passes than larger telescopic or tower cranes would require. This reduces costs and increases flexibility. Win-win situation. The EFFER 2255 hydraulic loading arm we chose is a top-of-the-line piece of professional equipment that will give our company the flexibility to handle any loading, lifting or glazing challenge that comes its way. ZINC has taken the whole machine to the next level by equipping it to the smallest detail for glazing needs. Another small crane, the HIAB T-HIDUO 039, with a capacity of 995 kg, will be installed on the Volvo truck to position the footings. These will be stored on the truck platform next to the crane. A magnet is installed in the centre of each pad, so feeding and positioning by the crane is very simple. The car spaces are perfectly utilised and filled with boxes of various sizes for tools, vacuum jacks and for everything the operator needs for glazing and lifting work. Around mid-May, Andreas Zink will arrive with the new truck and Effer crane arm and give our operators and mechanics a five-day training session. Another important element is remote diagnostics. This means that in the event of a problem Andreas is able to connect to the hydraulic arm and diagnose the problem remotely.

Andreas Zink's expertise in the installation of Italian hydraulic cranes/hydraulic arms, together with the superior capabilities of the Effer crane, promise safety, efficiency, and reliability. The Effer 2255 crane represents the pinnacle of professional equipment and offers our company unparalleled flexibility to tackle a variety of loading, lifting and glazing tasks.

As we eagerly await the arrival of the truck in mid-May, accompanied by Andreas Zink for operator and mechanic training, we are confident that this collaboration will enhance our capabilities and strengthen our commitment to providing excellent service to our clients.

Stay tuned for updates on our expanded operations and capabilities as we incorporate the Effer 2255 crane into our fleet. We express our sincere thanks to Andreas Zink and the entire team at Zinc Nutzfahrzeuge for their outstanding partnership and commitment to excellence. Together we look forward to reaching new heights of success.

Hydraulická ruka EFFER 2255 již brzy v KMB - ředitel Jiří Šubrt navštívil Zinc Nutzfahrzeuge

Hydraulická ruka EFFER 2255 již brzy v KMB - ředitel Jiří Šubrt navštívil Zinc Nutzfahrzeuge

V tomto týdnu se ředitel společnosti KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o. Jiří Šubrt sešel s ředitelem společnosti ZINC Nutzfahrzeuge Andreasem Zincem. V ZINCu  v současné době finišují montáž hydraulické ruky EFFER 2255 na pětinápravový nákladní vůz VOLVO s exkluzivní speciální úpravou zaměřenou do nejmenšího detailu na velkoformátové zasklívání.

Společnost ZINC byla založená dne 24. července 1903, kdy Alois Zink zaregistroval u živnostenského úřadu v Landsbergu živnost "kovářství a stavba vozidel". Dnes firmu řídí již 4. generace, Susanne a Andreas Zinkovi. Ředitel KMB, Jiří Šubrt, se poprvé setkal s Andreasem Zinkem v roce 2023. Jiří se rozhodl splnit si svůj sen – pořídit si nákladní auto s hydraulickou rukou. Započal výběrem správného hydraulické ruky, a směřoval k tomu největšímu možnému, vybral si Palfinger 22002. Dlouhá jednání se společností Palfinger nakonec skončila ve slepé uličce, tudíž se Jiří vydal jinou cestou a kontaktoval italskou společnost HIAB/EFFER. Při návštěvě jejich italského výrobního závodu si vybral hydraulickou ruku EFFER 2255. Tato volba znamenala významný milník, protože Effer 2255 bude největším hydraulickým jeřábem svého druhu v České republice a může se pochlubit pozoruhodnými schopnostmi. Model hydraulické ruky EFFER 2255 je novou vlajkovou lodí společnosti EFFER, která byla navržena tak, aby poskytla jedinečný výkon a dostala se tam, kde se ostatní musí zastavit. Díky technologickému řešení KJ je totiž možné změnit konfiguraci hydraulické ruky z 8s na 10s pro vertikální dosah téměř 35 metrů vertikálně. V maximální konfiguraci (8s+KJ2s+Jib L6s) dosahuje jeřáb 2255 výšky 55 metrů, což zaručuje mimořádný výkon. Jiří provedl výběr, ale zatím hydraulický jeřáb nezakoupil, vše probíhalo zatím v oblasti plánování.

Dalším úkolem bylo najít odpovídající nákladní vůz a firmu, která se zabývá montáží hydraulických nakládacích jeřábů na nákladní vozy. Jiřímu se nabízely v úvahu dvě společnosti, obě sídlící v Německu. Z duelu vyšla vítězně společnost ZINC, a to jak z důvodu odbornosti, solidnosti a kvality práce, tak z důvodu profesionality, solidnosti a osobních vlastností majitele firmy, Andrease Zinka. Dalším plusem, můžeme to také nazývat štěstím, byl fakt, že právě když Jiří přijel do společnosti Zinc poprvé, stál v areálu firmy nový nákladní vůz Volvo. Později při jednání se ukázalo, že je „volný“ a že ho tedy Jiří může mít hned. Standardní čekací doba na takový vůz přesahuje 1 rok. Jiří Andreasovi říkal, že si při návštěvě italského závodu HIAB/EFFER vyhlédnul EFFER 2255, že ji tam viděl vyrobenou a Andreas říká: „No, to je moje „ruka“, čekám na její dodávku, během týdne tu bude“. Pro úplnost dodávám, že standardní dodací lhůta této hydraulické ruky je 24 měsíců.

Takže Jiří, který se domníval, že bude mít nákladní vůz s hydraulickým jeřábem nejdříve za dva roky, plus počítal s dobou montáže, což může představovat dalšího půl roku, byl postaven před situaci, kdy obojí, jak vůz, tak ruku, může mít doslova a do písmene hned. Ono je hezké, když se Váš sen může splnit téměř okamžitě, nicméně Jiří plánoval uskutečnit tuto investici, která obnáší zhruba 1 milion Euro, až za několik let.  Teď čelil dilematu. Zvládneme to finančně? Zvládneme se připravit na rozšíření základny našich zákazníků? Jsme na to připraveni? ANO, JSME A ZVLÁDNEME TO. Jiří později vzpomínal na začátky jednání s Andreasem a říkal: „On (Andreas) byl jediný, kdo se mě zeptal, NA CO TU MAŠINU CHCI, CO S NÍ BUDU DĚLAT.“ A to bylo zásadní. Jiří tehdy seznámil Andrease s naší činností, s tím, že se kromě zdvihacích prací všeho druhu specializujeme na velkoformátové zasklívání. A Andreas mu ukázal nákresy a fotky a říkal: „Podívejte se na tento vůz s hydraulickou rukou. S jeho majitelem, mým přítelem Thomasem, jsme na detailech a vybavení vozu strávili 3 měsíce a on se zabývá tou samou činností, co vy.“ A bylo to. Proč vymýšlet to, co už bylo vymyšlené? Jirka říká, to chci, copy-paste, prosím. DEAL DONE.

 

Jiří a Andreas si "padli do noty", mají spoustu podobných vlastností, každý z nich vede svoji firmu již pár desetiletí, oba jsou velmi pracovití, jsou za nimi vidět výsledky a zároveň jsou neuvěřitelně skromní.

V minulém týdnu Jiří navštívil Andrease Zinca ve městě Landsberg am Lech, kde firma ZINC sídlí, aby se podíval na pokračující práce. Není to totiž jen o montáži hydraulického nákladového jeřábu na nákladní vůz. Nejprve se musel rám vozu zcela „odstrojit“. Následovalo provedení speciálního, velmi pevného vyztužení rámu vozu; na přední část kabiny se připevnila přední opěrná patka a přivařily se tam dva válce, které spočívají v extrémně silném obalu, aby při práci s hydraulickou rukou nad kabinou vozu, a tím pádem velkému tlaku vyvíjenému na přední část vozu, nedošlo k jejich ohybu nebo jinému poškození.  Součástí návštěvy bylo rovněž vytvoření nákresu a následná výroba adaptérů, které se budou upevňovat na poslední část hydraulického krakorce. Na různé typy adaptérů se pak při zakázkách budou připevňovat různé druhy vakuových zvedáků, přičemž nosnost s použitím posledního dílu hydraulického krakorce je 4 200 kg.  

Je víc než jasné, že zaměstnanci společnosti Zinc jsou dokonalí profesionálové vybavení skvělou technikou a technologií. Andreas Zink provádí montáže italských hydraulických jeřábů Hiab a Effer na nákladní vozidla, a to od velikosti 30 Tm. Hydraulický jeřáb Effer slibuje bezpečnost, hospodárnost a spolehlivý výkon. Špičková technologie v oboru je hnacím motorem jejího vynikajícího výkonu a efektivity. Prvotřídní bezpečnostní prvky zajišťují bezpečnost a kontrolu obsluhy a minimalizují riziko pro jednotlivce nebo životní prostředí. Na nejmodernější konstrukci a výrobu se vztahují servisní a údržbové smlouvy společnosti Hiab, které zaručují dlouhou životnost investice. Tyto hydraulické ruky se snadno montují na vozidla, což znamená méně certifikací a lepší průjezdy městem, než by vyžadovaly větší teleskopické nebo věžové jeřáby. To snižuje náklady a zvyšuje flexibilitu. Win-win. Nakládací hydraulická ruka EFFER 2255, který jsme si vybrali, je špičkou v oblasti profesionálního vybavení, který naší firmě poskytne flexibilitu, aby zvládl jakoukoli nakládací, zvedací či zasklívací výzvu, která se mu postaví do cesty. Společnost ZINC posunula celou mašinu na vyšší level, a to tím, že ji do nejmenšího detailu vybavila pro potřeby zasklívání. Na nákladním voze Volvo bude nainstalován ještě jeden malý jeřáb HIAB T-HIDUO 039 s nosností 995 kg, který bude sloužit k polohování podložek pod patky. Tyto budou uloženy na podestě vozu vedle jeřábu. V centru každé podložky je instalován magnet, tudíž podávání a polohování jeřábem je velmi jednoduché. Prostory vozu jsou dokonale využity a vyplněny boxy různých velikostí na nářadí, vakuové zvedáky a na vše, co operátor potřebuje při zasklívání a zvedacích pracích. Zhruba v polovině května přijede Andreas Zink s novým "truckem" a jeřábovou rukou Effer a poskytne našim operátorům a mechanikům pětidenní školení. Dalším význam prvkem je diagnostika na dálku. To znamená, že v případě potíží je Andreas schopen se připojit k hydraulické ruce a na dálku diagnostikovat problém.

Odborné znalosti Andrease Zinka v oblasti instalace italských hydraulických jeřábů/hydraulických ruk spolu s vynikajícími schopnostmi jeřábu Effer jsou příslibem bezpečnosti, efektivity a spolehlivosti. Jeřábová ruka Effer 2255 představuje vrchol profesionálního vybavení a nabízí naší společnosti bezkonkurenční flexibilitu při řešení rozmanitých nakládacích, zvedacích a zasklívacích úkolů.

Vzhledem k tomu, že netrpělivě očekáváme příjezd nákladního vozu v polovině května v doprovodu Andrease Zinka za účelem zaškolení obsluhy a mechaniků, jsme přesvědčeni, že tato spolupráce zvýší naše schopnosti a posílí náš závazek poskytovat našim klientům vynikající služby.

Zůstaňte naladěni na aktuální informace o našem rozšířeném provozu a schopnostech po začlenění hydraulické ruky Effer 2255 do našeho vozového parku. Vyjadřujeme upřímné poděkování Andreasi Zinkovi a celému týmu společnosti Zinc Nutzfahrzeuge za jejich vynikající partnerství a oddanost dokonalosti. Společně se těšíme na dosažení nových výšin úspěchu.

 

Minijeřáby UNIC na cestě do druhohor

Minijeřáby UNIC na cestě za dinosaury do druhohor v Dinosauria Museum Praha

Dinosauria Museum Praha, ukryté v srdci outletového a zábavního komplexu POP Airport, není pouhým muzeem. Je to cesta zpět v čase, do doby, kdy vládli obři, a kde návštěvníci zažívají dobrodružství nevídaného rozsahu tváří v tvář dinosaurům v moderním interaktivním světě. A za tímto ohromujícím zážitkem stojí nejen pravěcí giganti, ale také technologický div – japonské minijeřáby UNIC.

Naše společnost, jako autorizovaný dealer UNIC mini-jeřábů, se chopila příležitosti stát se nedílnou součástí tohoto revolučního projektu. Srdcem naší operace byl zkušený jeřábník Martin Beníček a jeho věrný parťák – pásový mini-jeřáb UNIC-095 ECO. V interním prostředí muzea nelze používat standardní stroje produkující CO2, proto jsme do projektu nasadili náš „zelený“ UNIC-095 ECO s nulovými emisemi, který je ideální pro práci v citlivých prostředích.

Naším úkolem byla instalace nového exponátu, opravdové kostry dinosaura Edmontosaurus Annectens v hodnotě 70 milionů českých korun, což byl nesmírně důležitý úkol, který jsme přijali s pokorou a zároveň s obrovským nadšením. Naše předchozí zkušenosti s prací s dinosaury nám dávaly jistotu, že jsme na tento významný speciální úkol připraveni. V minulosti jsme totiž  instalovali dinosauří exponáty jak v tomto Dinosauria Museum Praha, tak na střeše obchodního domu Harfa v Praze, a rovněž jsme se podíleli na projektu Dino Parku v Maďarsku.

Nyní jsme se vrátili "na místo činu". Práce s dinosaury nám není cizí a my jsme hrdí, že jsme mohli přispět k vytvoření jedinečného zážitku pro návštěvníky Dinosauria Museum Praha. Společně jsme překonali obří překážky a ukázali světu, že kombinace technologie a historie může vyústit v něco úžasného.

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/edmontosaurus-vystava-dinosauri-kostra-paleontologie-stepan-picha.A240319_083340_domaci_pitt

 

 

Cesta za inovací: služební cesta do společnosti ZINC Nutzfahrzeuge

Cesta za inovací: služební cesta do společnosti ZINC Nutzfahrzeuge

Ve společnosti KMB STAVEBNI SERVIS nás odhodlání dosahovat dokonalosti vede k neustálému vyhledávání nejnovějších pokroků v našem oboru. Proto s potěšením oznamujeme naši nadcházející služební cestu do společnosti ZINC, renomované firmy, která stojí v čele inovací v Landsbergu na Lechu.

Naše cesta povede do sídla společnosti ZINC, kde provedeme komplexní kontrolu 5nápravového vozidla Volvo a hydraulického jeřábu Effer 2255. Tento jedinečný stroj bude do nejmenších detailů vybaven pro zasklívání. Právě minulý týden byl hydraulický jeřáb bezproblémově integrován na nákladní vozidlo - tento proces se láskyplně nazývá "svatba". Je to významná událost, protože tyto dvě součásti se stávají neoddělitelnými a jsou připraveny vypořádat se s nadcházejícími výzvami.

V očekávání naší návštěvy nám bylo umožněno nahlédnout do pečlivého vyztužení nákladního vozu Volvo. Pozornost věnovaná detailům a oddanost kvalitě společnosti ZINC je patrná z každého sváru a šroubu, což nás utvrzuje v důvěře v jejich profesionalitu.

Jedním z vrcholů naší cesty je příležitost setkat se se samotným panem Andreasem Zinkem, vizionářem, který stojí za úspěchem společnosti ZINC. Jeho odborných  znalostí a lidských vlastností si nesmírně vážíme a těšíme se, až s ním budeme moci diskutovat o složitostech našeho stroje.

Kromě toho s sebou vezeme adaptéry, které v současné době používáme pro práci s minijeřáby UNIC a které bychom chtěli mít i na nové mašině. Pan Zink zajistí, aby tyto adaptéry bylo možné na jeřáb bezproblémově namontovat, čímž se dále zvýší jeho schopnosti a všestrannost pro naše operace.

Když se vydáváme na tuto cestu, jsme plni vzrušení a očekávání. Není to jen obchodní cesta - je pokračování v našem novém partnerství, výměna nápadů a společné posouvání hranice inovací.

Zůstaňte naladěni na aktuální informace z naší návštěvy v ZINC, protože pokračujeme v naší snaze o dosažení dokonalosti v oblasti stavebnictví i mimo ni.

Do té doby pokračujme v budování budoucnosti, jednou inovací za druhou. #KMBStavebniServis #ZINC #Inovace #Stavebníprůmysl

 

Exploring Innovation: A Business Trip to ZINC

At KMB STAVEBNI SERVIS, our commitment to excellence drives us to continuously seek out the latest advancements in the industry. That's why we're thrilled to announce our upcoming business trip to ZINC, a renowned company at the forefront of innovation in Landsberg am Lech.

Our journey takes us to ZINC's headquarters, where we'll be conducting a comprehensive check on the 5-axle Volvo and the hydraulic crane Effer 2255. Just last week, the hydraulic crane was seamlessly integrated onto the truck – a process affectionately referred to as the "wedding." It's a momentous occasion as these two components become inseparable, ready to tackle the challenges ahead.

In anticipation of our visit, we've been granted a glimpse into the meticulous reinforcement of the truck. The attention to detail and dedication to quality at ZINC are evident in every weld and bolt, reaffirming our confidence in their professionalism.

One of the highlights of our trip is the opportunity to meet with Mr. Andreas Zink himself, the visionary behind ZINC's success. We hold the utmost respect for his expertise, value his human qualities and look forward to discussing the intricacies of our machine with him.

Additionally, we'll be bringing along the adapters necessary for our work. Mr. Zink has graciously offered to ensure that these adapters can be seamlessly mounted onto the crane, further enhancing its capabilities and versatility for our operations.

As we embark on this journey, we're filled with excitement and anticipation. It's not just a business trip – it's a chance to forge new partnerships, exchange ideas, and push the boundaries of innovation together.

Stay tuned for updates from our visit to ZINC as we continue our quest for excellence in the field of construction and beyond.

Until then, let's keep building the future, one innovation at a time. #KMBStavebniServis #ZINC #Innovation #ConstructionIndustry

Zefektivnění zvedání skla pomocí zasklívacích robotů

Zefektivnění zvedání skla pomocí zasklívacích robotů

Zasklívání je tak důležitou součástí moderní architektury, že nalezení způsobu, jak zefektivnit procesy zasklívání, je pro dokončení stavebních projektů nezbytné. Díky implementaci zasklívacích robotů do vašich každodenních úkolů je můžete provádět s přesností a snížit potřebu ruční manipulace. Níže si povíme, jaký rozdíl mohou zasklívací roboty přinést v různých výzvách, kterým jako zasklívači čelíte.

Zvedání skla

Hlavním důvodem pro použití zasklívacích robotů ve vašich projektech je jednoduše jejich bezkonkurenční schopnost zvedat sklo. Tyto stroje provádějí přesné pohyby díky schopnosti rotace, otáčení a naklápění a také díky funkci bočního posunu. Jejich typicky kompaktní rozměry také umožňují zasklívacímu robotu pracovat ve vnitřních a stísněných prostorách, kam by se jeřáby a podobné stroje jen těžko vešly.

Zasklívání zevnitř ven

To je jedna z věcí, která může způsobit neúčinnost tradičních metod zvedání skla. K zasklívání zevnitř se často přistupuje, když něco brání instalaci skla přímo zvenčí, což znamená, že sklo se musí instalovat tak, že se vytlačí zevnitř ven a pak se vtáhne zpět do otvoru pro instalaci. S robotem pro zasklívání lze tuto činnost snadno provést díky kompaktním rozměrům robota, výsuvnému rameni a manévrovací hlavě.

Vyjmutí skleněných tabulí ze stojanů

Vyjímání skla ze stojanů vyžaduje pečlivou manipulaci a se zasklívacím robotem můžete dosáhnout působivé přesnosti ve srovnání s jinými metodami zvedání. Obsluha může díky plynulému pohonu robota přijet až těsně ke stojanu se sklem a s výložníkem a hlavou může lehce a přesně manévrovat. To zajišťuje bezpečné zvedání skla, protože v kombinaci s vakuovým výkonem stroje lze vaše sklo bezpečně zvednout a přenést.

Stísněné prostory

Vzhledem k tomu, že mnoho zasklívacích robotů má kompaktní konstrukci, jsou vhodné pro stísněné prostory. Ideálními pro takovéto zasklívací práce je však činí jejich další vlastnosti. Díky jejich zvedacím hlavám, které mají funkci rotace, naklápění a otáčení, můžete snadno manipulovat se sklem v malých prostorech. Řada zasklívacích robotů Oscar společnosti KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o. nabízí i přes své kompaktní rozměry působivou nosnost, což znamená, že těžší zvedání lze provádět s menší námahou.

Zvedání kamene

Kromě skla jsou zasklívací roboty schopny poskytnout zvedací sílu i pro kámen a další materiály. Ať už se jedná o žulové kusy na pracovní desky nebo mramorové dlaždice na podlahy, tyto roboty dokáží bezpečně uchopit a efektivně přepravit v rámci staveniště těžké kamenné materiály. Jejich schopnost manipulovat s různými materiály rozšiřuje jejich využitelnost i mimo sklo a slouží pro širokou škálu stavebních a architektonických projektů.

Manipulace s artefakty

Pokud jde o choulostivé práce, jako je přemísťování křehkých uměleckých děl a artefaktů, lze se spolehnout, že sklářské roboty budou věci přemísťovat opatrně a přesně. Díky jejich různým funkcím lze umělecká díla přepravovat, zvedat a umisťovat s milimetrovou přesností. Všechny zasklívací roboty společnosti KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o. jsou napájeny bateriemi, což je ideální pro práci v citlivých prostředích, jako jsou umělecké galerie.

KMB stavební servis z ptačí perspektivy

KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o.: pohled na depo Všechromy z výšky

Představujeme vám depo Všechromy společnosti KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o., pohled z výšky, který odhaluje transformaci starého statku v moderní středisko pro techniku a servis.

Historie rekonstrukce

V roce 2019 firma KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o. zakoupila opuštěný statek v obci Všechromy ve Středočeském kraji. S respektem k dobové architektuře první poloviny 20. století firma zahájila postupnou rekonstrukci tohoto sešlého objektu. Dříve měla depo formou pronájmu v průmyslovém areálu v Horních Počernicích, nyní má své vlastní středisko techniky v malé obci Všechromy, ve výborné dostupnosti 15 km od dálnice D1, výjezd Strančice, Velké Popovice.

Multifunkční areál

Tento link vás zavede přímo do srdce KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o. - zde se nachází moderní kanceláře, dispečink, sklady minijeřábů, vakuové a zvedací techniky, a kompletní servisní zázemí. Multifunkční charakter areálu zajišťuje efektivitu a plynulost všech procesů.

Servis na prvním místě

Depo Všechromy společnosti KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o. neslouží jen ke skladování strojového parku. Pravidelné inspekce minijeřábů a vakuových zvedacích zařízení, které společnost provádí jak u svých strojů, tak pro zákazníky,  zajišťují maximální bezpečnost a spolehlivost veškeré techniky.

Virtuální prohlídka z ptačí perspektivy

Proleťte se nad depem Všechromy pomocí naší virtuální prohlídky a uvidíte, jak tato lokalita propojuje historii s moderním inženýrstvím. Nebo se můžete přijet podívat a přesvědčit se o kvalitě strojů a služeb, které nabízíme, na vlastní oči. 

Pronájem: +420 603 903 888

Servis: +420 775 089 953

Děkujeme společnosti www.viewcz.com za úžasnou spolupráci a tvorbu fotek a videí.

Cesta do GGR - objevování nejmodernějších minijeřábů

V rámci snahy o inovace a odhodlání zůstat na špičce v oboru minijeřábů se naše společnost, prodejce japonských minijeřábů UNIC, nedávno vydala na průzkumnou cestu do Velké Británie. Naším cílem bylo sídlo našeho hlavního prodejce (master dealer), společnosti GGR Group, které se nachází v Haddenhamu.

Hlavním cílem naší návštěvy bylo seznámit se zblízka s nejnovějším přírůstkem do působivé řady minijeřábů UNIC, modelem UNIC-325, který je napájen lithiovými bateriemi. Tento špičkový minijeřáb vyvolává v oboru značný rozruch a my jsme se chtěli přesvědčit o jeho schopnostech na vlastní oči. Cesta nebyla jen o minijeřábu UNIC-325. Šlo o komplexní prohlídku a vyzkoušení  řady minijeřábů vybavených hydraulickými krakorci.

Po příjezdu do společnosti GGR v Haddenhamu jsme byli vřele přivítáni a s očekáváním jsme vcházeli do haly, kde už byly připraveny slibované novinky. V hale byly k vidění téměř všechny modely výrobní řady minijeřábů UNIC, z nichž každý byl pečlivě navržen a zkonstruován tak, aby splňoval neustále se vyvíjející požadavky stavebního a zdvihacího průmyslu. Kompaktní a elegantní UNIC-325 alias „pop-up crane“ nás okamžitě zaujal svými působivými specifikacemi a pokročilými funkcemi.

Během naší návštěvy nám odborníci ze společnosti GGR poskytli detailní informace o jedinečných schopnostech minijeřábu UNIC-325 a předvedli nám jeho hydraulický krakorec a jedinečný vysouvací sloup v akci. Přesnost a efektivita těchto strojů nás utvrdila v důvěře ve výjimečné technické schopnosti společnosti Furukawa, která vyrábí minijeřáby UNIC a ve strategické partnerství, které sdílíme se skupinou GGR Group.

Kromě modelu UNIC-325 jsme si také prohlédli modely UNIC-295 a UNIC-546, které už dávno dobře známe, jelikož je máme ve svém strojovém parku a nabízíme je jak k pronájmu, tak k prodeji. Tyto byly ovšem pro nás nové, jelikož byly osazeny hydraulickými krakorci, zvyšujícími všestrannost a přizpůsobivost, která definuje celou výrobní řadu minijeřábů  UNIC. Zejména hydraulické krakorce představují takovou úroveň flexibility, která otevírá nové možnosti v náročných pracovních prostředích.

Naše návštěva v GGR v Haddenhamu byla nejen přehlídkou nejmodernějších strojů, ale také příležitostí k posílení našich vztahů s naším master-dealerem - hlavním prodejcem. Výměna znalostí, společné diskuse a praktická práce s minijeřáby vytvořily synergii, která bude nepochybně přínosem pro naše zákazníky doma.

Když přemýšlíme o této obohacující zkušenosti, je jasné, že závazek společnosti Furukawa a GGR k inovacím se shoduje s naším posláním poskytovat našim zákazníkům nejlepší možná řešení na trhu. UNIC-325 a další minijeřáby UNIC vybavené hydraulickými krakorci nejsou jen stroje; představují novou éru efektivity a přesnosti zdvihacích operací.

Naše cesta do společnosti GGR v Haddenhamu byla více než jen návštěvou - byla důkazem síly našeho partnerství, společné snahy o dokonalost a společné vize poskytovat našim zákazníkům bezkonkurenční kvalitu. Zůstaňte s námi a sledujte zařazení těchto špičkových minijeřábů do naší nabídky, protože díky zvyšování standardů a definování nových možností ve světě zdvihacích strojů, jsme schopni uspokojovat vaše potřeby.

Prodej minijeřábů: Tamara, tel.č. +420 733 194 525

Pronájem minijeřábů: dispečink, tel.č. +420 603 903 888

 

Pásové minijeřáby – kompaktní zvedací řešení pro vnitřní projekty

Pásové minijeřáby – kompaktní zvedací řešení pro vnitřní projekty

Ve světě stavebnictví mají inovace často podobu kompaktních zvedacích řešení, která maximalizují efektivitu, aniž by obětovaly výkon. Jak jsme se v průběhu let ve společnosti KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o. naučili, větší neznamená vždy lepší a někdy spočívá řešení v malých, ale výkonných jeřábech, které pronajímáme a prodáváme. Na mnoha místech v České republice nejsou externí ani interní podmínky na zakázkách uzpůsobeny pro umístění větších strojů a kde naše kompaktní stroje, schopné pracovat ve stísněných a nerovných terénech nacházejí své využití.

Jedny z nejnáročnějších projektů pro jeřáby a zvedací práce mohou představovat vnitřní prostory, a to z důvodu omezeného prostoru, nutnosti zachování čistého prostředí a potřeby naprosto přesných pohybů. U takových projektů je potřeba stroj, který zvládne vše. Jeřáb, který dokáže poskytnout zvedací sílu, kompaktní rozměry a snadnou ovladatelnost, se může zdát vzácností, ale s pásovým minijeřábem společnosti KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o. toho můžete dosáhnout. Pro práci v citlivém prostředí vám poskytneme UNIC-095 ECO s bateriovým pohonem, a tedy s nulovými emisemi.

Zvedací práce v interiéru představují výzvu

Vymyslet způsob, jak zvládnout zvedací projekty uvnitř budov, bylo ve stavebním průmyslu vždy oříškem. Takové práce velmi často vyžadují řešení ve formě strojů, které jsou kompaktní, lehké a snadno manévrovatelné, aniž by byla obětována zdvihací síla. Otázka zní: jak to vyřešit?

Seznamte se s pásovým minijeřábem

Pásové minijeřáby jsou kompaktní mobilní jeřáby, které nabízejí agilitu a sílu pro řadu náročných projektů. Jestliže umístíte tyto minijeřáby na stavbu, můžete využít jejich jedinečný benefit, a to jsou menší rozměry, které jim umožňují vtěsnat se a pracovat ve stísněných prostorách. Tady nehrozí, že byste byli omezeni nízkou maximální nosností stroje, jelikož nosnost minijeřábů je impozantní, v porovnání s malým prostorem, v jakém jsou schopni pracovat.

Kompaktní konstrukce

Nabídka stroje s jedinečnou schopností vejít se do stísněných prostor, zjednodušuje mnoho stavebních projektů uvnitř budov. Snižuje nutnost provádět složité úpravy jen proto, aby byl zajištěn přístup do těchto objektů. Minijeřáb se vejde do standardních otvorů a díky nižší hmotnosti je méně pravděpodobné, že způsobí poškození konstrukce podlahy. Naše pásové minijeřáby často pracují v patrech a na střechách. Jsou malé, což představuje výhodu i pro jejich transport. Můžete s nimi projíždět úzkými ulicemi v centrech měst, proplétat se klikatými ulicemi, a přitom poté na staveništi provádět zvedací práce s jistotou.

Přesné manévrování

Minijeřáby na pásovém podvozku jsou díky svým malým rozměrům skvělé nejen pro manévrování na náročném terénu, ale mají také pokročilé funkce speciálně pro tento účel. Jsou určeny pro téměř každý typ terénu. Pásové minijeřáby mají robustní pásy, které pomáhají stroji v plynulém pohybu. Uživatelsky přívětivé ovládání, které tyto jeřáby nabízejí, umožňuje snadno provádět řízené pohyby v ostrých zatáčkách a ve stísněných prostorech, a to buď pomocí pák nebo prostřednictvím dálkového ovládání.

Snížení rušivých vlivů

Vzhledem k velikosti minijeřábů na pásovém podvozku není většinou nutné pro zvedací projekt žádat o zábory, což uvolňuje prostor na vozovkách a v budovách a umožňuje pokračovat v běžném životě v okolí stroje. Snadnost přístupu, které tyto stroje umožňují, také znamená, že se na stavbu dostanou mnohem rychleji a mohou často provádět úkoly efektivněji.

Společnost KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o.  jako průkopník v oblasti stavebních inovací využívá potenciál minijeřábů pro řešení široké škály projektů v interiérech i exteriérech. Od instalace strojů ve stísněných výrobních podmínkách až po manipulaci s delikátním materiálem v muzeích – naše zkušenosti z každodenní práce s pásovými minijeřáby UNIC z nás činí jedničku v této oblasti v České a Slovenské republice. Zavolejte na dispečink + 420 603 903 888 a promluvte si s naším specializovaným týmem o nejlepších zvedacích řešeních pro váš projekt.

 

Jeřábníci KMB STAVEBNÍ SERVIS dokáží to, co jiní ne

Ve firmě KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o. jsou jeřábníci klíčovými pracovníky, kteří zajišťují bezpečnou a efektivní manipulaci s minijeřáby. Kvality, které by měl jeřábník mít a kterými naši jeřábníci disponují, zahrnují:

  1. Odbornost a zkušenosti: Jeřábník by měl mít odborné znalosti o minijeřábech, jejich provozu, údržbě a bezpečnostních postupech. Zkušenosti s různými typy jeřábů jsou také důležité.
  2. Bezpečnostní povědomí: Jeřábník by měl být obeznámen s bezpečnostními předpisy a postupy. Měl by dbát na bezpečnost sebe, kolegů a okolí.
  3. Komunikace a spolupráce: Jeřábník musí umět komunikovat s ostatními pracovníky na stavbě. Spolupráce s řidiči jeřábů, stavebními inženýry a dalšími je klíčová.
  4. Pozornost k detailům: Jeřábník musí být pozorný a pečlivý. Malé nepozornosti mohou mít velké následky.
  5. Fyzická kondice: Práce s jeřáby může být náročná na fyzickou kondici. Jeřábník by měl být schopen pracovat i ve výškách a za různých povětrnostních podmínek.
  6. Flexibilita a adaptabilita: Stavební prostředí je často proměnlivé. Jeřábník by měl být schopen se přizpůsobit různým situacím a problémům.

Společnost KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o. je specializovaná na pronájem a prodej minijeřábů, vakuových zvedáků a další stavební techniky. Naši jeřábníci jsou vyškoleni a certifikováni a poskytují našim zákazníkům kvalitní, bezpečné a efektivní zdvihací práce s našimi minijeřáby UNIC a vakuovou a manipulační technikou. 

Pro pronájem volejte Evu nebo Jitku na dispečinku: +420 603 903 888

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz