DOKÁŽEME TO, CO JINÍ NE! VOLEJTE 603 903 888

Hydraulická ruka EFFER 2255 již brzy v KMB - ředitel Jiří Šubrt navštívil Zinc Nutzfahrzeuge

Hydraulická ruka EFFER 2255 již brzy v KMB - ředitel Jiří Šubrt navštívil Zinc Nutzfahrzeuge

V tomto týdnu se ředitel společnosti KMB STAVEBNÍ SERVIS s.r.o. Jiří Šubrt sešel s ředitelem společnosti ZINC Nutzfahrzeuge Andreasem Zincem. V ZINCu  v současné době finišují montáž hydraulické ruky EFFER 2255 na pětinápravový nákladní vůz VOLVO s exkluzivní speciální úpravou zaměřenou do nejmenšího detailu na velkoformátové zasklívání.

Společnost ZINC byla založená dne 24. července 1903, kdy Alois Zink zaregistroval u živnostenského úřadu v Landsbergu živnost "kovářství a stavba vozidel". Dnes firmu řídí již 4. generace, Susanne a Andreas Zinkovi. Ředitel KMB, Jiří Šubrt, se poprvé setkal s Andreasem Zinkem v roce 2023. Jiří se rozhodl splnit si svůj sen – pořídit si nákladní auto s hydraulickou rukou. Započal výběrem správného hydraulické ruky, a směřoval k tomu největšímu možnému, vybral si Palfinger 22002. Dlouhá jednání se společností Palfinger nakonec skončila ve slepé uličce, tudíž se Jiří vydal jinou cestou a kontaktoval italskou společnost HIAB/EFFER. Při návštěvě jejich italského výrobního závodu si vybral hydraulickou ruku EFFER 2255. Tato volba znamenala významný milník, protože Effer 2255 bude největším hydraulickým jeřábem svého druhu v České republice a může se pochlubit pozoruhodnými schopnostmi. Model hydraulické ruky EFFER 2255 je novou vlajkovou lodí společnosti EFFER, která byla navržena tak, aby poskytla jedinečný výkon a dostala se tam, kde se ostatní musí zastavit. Díky technologickému řešení KJ je totiž možné změnit konfiguraci hydraulické ruky z 8s na 10s pro vertikální dosah téměř 35 metrů vertikálně. V maximální konfiguraci (8s+KJ2s+Jib L6s) dosahuje jeřáb 2255 výšky 55 metrů, což zaručuje mimořádný výkon. Jiří provedl výběr, ale zatím hydraulický jeřáb nezakoupil, vše probíhalo zatím v oblasti plánování.

Dalším úkolem bylo najít odpovídající nákladní vůz a firmu, která se zabývá montáží hydraulických nakládacích jeřábů na nákladní vozy. Jiřímu se nabízely v úvahu dvě společnosti, obě sídlící v Německu. Z duelu vyšla vítězně společnost ZINC, a to jak z důvodu odbornosti, solidnosti a kvality práce, tak z důvodu profesionality, solidnosti a osobních vlastností majitele firmy, Andrease Zinka. Dalším plusem, můžeme to také nazývat štěstím, byl fakt, že právě když Jiří přijel do společnosti Zinc poprvé, stál v areálu firmy nový nákladní vůz Volvo. Později při jednání se ukázalo, že je „volný“ a že ho tedy Jiří může mít hned. Standardní čekací doba na takový vůz přesahuje 1 rok. Jiří Andreasovi říkal, že si při návštěvě italského závodu HIAB/EFFER vyhlédnul EFFER 2255, že ji tam viděl vyrobenou a Andreas říká: „No, to je moje „ruka“, čekám na její dodávku, během týdne tu bude“. Pro úplnost dodávám, že standardní dodací lhůta této hydraulické ruky je 24 měsíců.

Takže Jiří, který se domníval, že bude mít nákladní vůz s hydraulickým jeřábem nejdříve za dva roky, plus počítal s dobou montáže, což může představovat dalšího půl roku, byl postaven před situaci, kdy obojí, jak vůz, tak ruku, může mít doslova a do písmene hned. Ono je hezké, když se Váš sen může splnit téměř okamžitě, nicméně Jiří plánoval uskutečnit tuto investici, která obnáší zhruba 1 milion Euro, až za několik let.  Teď čelil dilematu. Zvládneme to finančně? Zvládneme se připravit na rozšíření základny našich zákazníků? Jsme na to připraveni? ANO, JSME A ZVLÁDNEME TO. Jiří později vzpomínal na začátky jednání s Andreasem a říkal: „On (Andreas) byl jediný, kdo se mě zeptal, NA CO TU MAŠINU CHCI, CO S NÍ BUDU DĚLAT.“ A to bylo zásadní. Jiří tehdy seznámil Andrease s naší činností, s tím, že se kromě zdvihacích prací všeho druhu specializujeme na velkoformátové zasklívání. A Andreas mu ukázal nákresy a fotky a říkal: „Podívejte se na tento vůz s hydraulickou rukou. S jeho majitelem, mým přítelem Thomasem, jsme na detailech a vybavení vozu strávili 3 měsíce a on se zabývá tou samou činností, co vy.“ A bylo to. Proč vymýšlet to, co už bylo vymyšlené? Jirka říká, to chci, copy-paste, prosím. DEAL DONE.

 

Jiří a Andreas si "padli do noty", mají spoustu podobných vlastností, každý z nich vede svoji firmu již pár desetiletí, oba jsou velmi pracovití, jsou za nimi vidět výsledky a zároveň jsou neuvěřitelně skromní.

V minulém týdnu Jiří navštívil Andrease Zinca ve městě Landsberg am Lech, kde firma ZINC sídlí, aby se podíval na pokračující práce. Není to totiž jen o montáži hydraulického nákladového jeřábu na nákladní vůz. Nejprve se musel rám vozu zcela „odstrojit“. Následovalo provedení speciálního, velmi pevného vyztužení rámu vozu; na přední část kabiny se připevnila přední opěrná patka a přivařily se tam dva válce, které spočívají v extrémně silném obalu, aby při práci s hydraulickou rukou nad kabinou vozu, a tím pádem velkému tlaku vyvíjenému na přední část vozu, nedošlo k jejich ohybu nebo jinému poškození.  Součástí návštěvy bylo rovněž vytvoření nákresu a následná výroba adaptérů, které se budou upevňovat na poslední část hydraulického krakorce. Na různé typy adaptérů se pak při zakázkách budou připevňovat různé druhy vakuových zvedáků, přičemž nosnost s použitím posledního dílu hydraulického krakorce je 4 200 kg.  

Je víc než jasné, že zaměstnanci společnosti Zinc jsou dokonalí profesionálové vybavení skvělou technikou a technologií. Andreas Zink provádí montáže italských hydraulických jeřábů Hiab a Effer na nákladní vozidla, a to od velikosti 30 Tm. Hydraulický jeřáb Effer slibuje bezpečnost, hospodárnost a spolehlivý výkon. Špičková technologie v oboru je hnacím motorem jejího vynikajícího výkonu a efektivity. Prvotřídní bezpečnostní prvky zajišťují bezpečnost a kontrolu obsluhy a minimalizují riziko pro jednotlivce nebo životní prostředí. Na nejmodernější konstrukci a výrobu se vztahují servisní a údržbové smlouvy společnosti Hiab, které zaručují dlouhou životnost investice. Tyto hydraulické ruky se snadno montují na vozidla, což znamená méně certifikací a lepší průjezdy městem, než by vyžadovaly větší teleskopické nebo věžové jeřáby. To snižuje náklady a zvyšuje flexibilitu. Win-win. Nakládací hydraulická ruka EFFER 2255, který jsme si vybrali, je špičkou v oblasti profesionálního vybavení, který naší firmě poskytne flexibilitu, aby zvládl jakoukoli nakládací, zvedací či zasklívací výzvu, která se mu postaví do cesty. Společnost ZINC posunula celou mašinu na vyšší level, a to tím, že ji do nejmenšího detailu vybavila pro potřeby zasklívání. Na nákladním voze Volvo bude nainstalován ještě jeden malý jeřáb HIAB T-HIDUO 039 s nosností 995 kg, který bude sloužit k polohování podložek pod patky. Tyto budou uloženy na podestě vozu vedle jeřábu. V centru každé podložky je instalován magnet, tudíž podávání a polohování jeřábem je velmi jednoduché. Prostory vozu jsou dokonale využity a vyplněny boxy různých velikostí na nářadí, vakuové zvedáky a na vše, co operátor potřebuje při zasklívání a zvedacích pracích. Zhruba v polovině května přijede Andreas Zink s novým "truckem" a jeřábovou rukou Effer a poskytne našim operátorům a mechanikům pětidenní školení. Dalším význam prvkem je diagnostika na dálku. To znamená, že v případě potíží je Andreas schopen se připojit k hydraulické ruce a na dálku diagnostikovat problém.

Odborné znalosti Andrease Zinka v oblasti instalace italských hydraulických jeřábů/hydraulických ruk spolu s vynikajícími schopnostmi jeřábu Effer jsou příslibem bezpečnosti, efektivity a spolehlivosti. Jeřábová ruka Effer 2255 představuje vrchol profesionálního vybavení a nabízí naší společnosti bezkonkurenční flexibilitu při řešení rozmanitých nakládacích, zvedacích a zasklívacích úkolů.

Vzhledem k tomu, že netrpělivě očekáváme příjezd nákladního vozu v polovině května v doprovodu Andrease Zinka za účelem zaškolení obsluhy a mechaniků, jsme přesvědčeni, že tato spolupráce zvýší naše schopnosti a posílí náš závazek poskytovat našim klientům vynikající služby.

Zůstaňte naladěni na aktuální informace o našem rozšířeném provozu a schopnostech po začlenění hydraulické ruky Effer 2255 do našeho vozového parku. Vyjadřujeme upřímné poděkování Andreasi Zinkovi a celému týmu společnosti Zinc Nutzfahrzeuge za jejich vynikající partnerství a oddanost dokonalosti. Společně se těšíme na dosažení nových výšin úspěchu.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz