Mycí rampa JW Express WW 402 M/F
Kód: 145Detailní popis produktu
Mycí rampa na kola nákladních vozů JETWASH JW expres 402 je vhodná pro vozy s lehkou až střední úrovní znečištění. Proces mytí je automaticky spuštěn pomocí senzorů při najetí nákladního vozu na rampu. Vůz pomalu projíždí rampou a přitom na pneumatiky stříká zespodu a z boku z více než 100 trysek 5 000 litrů vody za minutu, která vymývá nečistotu ze vzorků pneumatik. Voda se poté vrací do nádrže k recyklaci. Nečistoty se usazují a zůstávají v oblasti před separačními stěnami. Voda dále protéká přes separační stěny do vodního čerpadla umístěného za nimi. Recyklovaná voda je použitá při dalším mytí. Chybějící množství vody se doplňuje automaticky pomocí plovákového spínače.
Mycí rampu doporučujeme pro:
Mírné až střední znečistění a větší provoz vozidel.
Kapacita myčky:
Rychlost projetí myčkou a kvalitu očištění kol si určuje řidič (nebo obsluha) sám.
Příklady využití myčky:
Výjezdy po zpevněných komunikacích, kde mají vozy možnost vyklepat ucpané dvoumontáže. Nedoporučujeme proto pro silné znečištění např. 20cm ucpané dvoumontáže jílovitou zeminou. Nejlépe funguje na jemné a řídké bláto, prach a stavební suť.
Způsob instalace mycí rampy:
V případě varianty JW Expres WW 402M se rošt myčky i nádrž se usazuje na zpevněný terén. Součástí myčky jsou i klínové najížděcí rampy pro najetí a sjezd vozů z myčky. Doba montáže myčky je asi 4-6 hodiny.
Varianta JW Expres WW 402F nabízí zjednodušení nájezdu vozidel na rošt nebo umožnění průjezdu tahačům s vlekem. Nájezdové klíny jsou odebrány a rošt usazen 0,5m do země. Sedimentační nádrž zůstává na povrchu.
Technické parametry myčky:
Ukládání kalů:
Usazené kaly v sedimentační nádrži jsou automaticky dopravovány do připraveného kontejneru. V případě většího provozu doporučujeme přidávat větší množství flokulantu zrychlující usazování nečistot. V průběhu několika týdnů požívání myčky může být nutné myčku vypustit a vyčistit pomocí fekálního vozu.
Ekologie:
Princip čištění spočívá v nízkém tlaku a v obrovském množství vody. Proudy vody jsou směřovány na pneumatiky, čímž nedochází ke splachování olejových nečistot z podvozku a motoru (ty by tam stejně neměly být). Obecně lze říci, že odpadní kaly se skládají pouze ze zeminy na staveništi. V případě nadstandardně vysokých požadavků ze strany Životního prostředí lze provést posouzení odpadu v akreditované laboratoři. Toto je nutné provádět přímo ze vzorků kalů.
Více informací naleznete zde.